خلوص نیت و ولایتمداری جانبازان برای همه ما زبانزد است
خلوص نیت و ولایتمداری جانبازان برای همه ما زبانزد است
استاندار ایلام گفت: جانبازان سلامتی خود را برای آسایش و امنیت مردم کشور هدیه کردند و خلوص نیت و ولایتمداری جانبازان برای همه ما زبانزد است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سپهر ایلام، “حسن بهرام نیا” ظهر امروز یکشنبه در جشن اعیاد شعبانیه در استانداری ایلام، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز و پاسدار اظهار داشت: حضرت ابوالفضل (ع) یکی از یاران رشید سردار دشت کربلا امام حسین (ع) و وفادار به ولایت و امامت بود.

وی افزود: حضرت ابوالفضل (ع) برای اعتلای دین خدا و اسلام و پیروی از ولایت به شهادت رسید و جانبازان نیز ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار هستند.

بهرام نیا اضافه کرد: جانبازان از تمامی مادیات دنیا دل کندند و برای اعتلای اسلام و انقلاب از همه وجود خود گذشتند و جان خود را برای آسایش و امنیت مردم فدا کردند.

استاندار ایلام تاکید کرد: جانبازان سلامتی خود را برای آسایش و امنیت مردم کشور هدیه کردند و خلوص نیت و ولایتمداری جانبازان برای همه ما زبانزد است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه جانبازان همه وجود خود را برای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: انتظار جانبازان از ما تکریم مردم و ارایه خدمات صادقانه است و همواره دیدار با آنان برای ما عزت و افتخار است.

وی با اشاره به جایگاه ایران در جهان و منطقه، عنوان کرد: امروز ایران نقش بسیار مهمی در معادلات استراتژیک جهان و خاورمیانه را دارد و همه جبهه استکبار متحدند شدند که به عمود خیمه انقلاب ضربه بزنند اما به فضل خداوند متعال و با مدیریت مقام معظم رهبری تلاش آنان ناکام ماند.

بهرام نیا همچنین به حضور حماسی مردم در ایام الله ۲۲ بهمن ماه اشاره داشت و گفت: پیام حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن ادای دین مردم به نظام و انقلاب بود.

  • نویسنده : الهام مهدیان