حضور پرشور مردم ایلام در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
حضور پرشور مردم ایلام در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
در چهل و سومین سالروز تولد انقلاب شکوهمند اسلامی و همزمان با سراسر کشور مردم سربلند ایلام در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، مردم شهید پرور، انقلابی و ولایت‌مدار استان ایلام بار دیگر با نمایش اتحاد و همبستگی خود آماده رقم زدن حماسه دیگری در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستند.

مردم ولایتمدار استان ایلام با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب آمده‌اند تا بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی به اثبات برسانند.

مردم بصیر و شهید پرور استان ایلام همگام و همراه با هموطنانمان در سراسر ایران اسلامی، از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب آمده‌اند تا بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی و آرمانهای آن به اثبات برسانند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استبکار جهانی و با مشت‌های گره کرده و سر دادن فریادهای الله اکبر یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم را گرامی داشته و یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

  • نویسنده : الهام مهدیان