حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گسترده و باشکوه خواهد بود
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گسترده و باشکوه خواهد بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انشاالله حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یک حضور عبادی و سیاسی گسترده و باشکوه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: انقلاب اسلامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد و هنوز در مسیر اهداف اولیه خود حرکت می‌کند.

وی بیان کرد: انقلابی که پایبند به شعارهای اول انقلاب اسلامی بوده است، نه تنها در داخل کشور بلکه در دنیا تاثیرگذار بوده و هست، انقلابی که به دنبال گسترش عدالت، آزادی و پیشرفت در جامعه امروز است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: انقلاب ما انفجار نور بود و خدا را سپاسگزاریم که آنانی که تلاش کردند این انقلاب را خاموش کنند خودشان خاموش و به فراموشی سپرده شده و یا خواهند شد.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: ۲۲ بهمن همانند سال‌های گذشته محل حضور شما عزیزان خواهند بود، مردم ایلام در تهدیدات دشمن و بمبماران های دشمن بعثی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را تعطیل نکردند، به عرصه آمدند، شهید دادند ولی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و انشاالله حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یک حضور عبادی و سیاسی گسترده و باشکوه خواهد بود.

وی ابراز کرد: امروز نگاه دشمن به حضور مردم در خیابان‌های شهرهای ما است، دشمنان رصد می‌کنند که آیا همان شور و شعور انقلابی در مردم ما وجود دارد یا مردم از اهداف انقلاب فاصله گرفته‌اند، امام راحل روح آزادی و آزادگی خواهی را در کالبد مرده جامعه دمید و انسان‌های را از بندگی طاغوت و ذلت بندگی ابرقدرت‌ها، به عزت و بندگی خدواند متعال رساند، شان شما مردم بالاست، ارزشی کاری که انجام گرفته است بسیار ارزشمند و فوق العاده است.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: ولایت فقیه نشان داد خیرخواه مردم و دلسوز مردم است و آنجایی که دشمنان برای تفرقه و آشوب دو دستگی و برادرکشی تلاش کردند، این عفو مقام معظم رهبری مانند باران رحمتی آرامش را به جامعه بازگرداند و اینجا نقش ولایت فقیه با حاکمانی که به دنبال دنیای خودشان هستند بسیار متفاوت است.

  • نویسنده : الهام مهدیان