۸۶ قبضه سلاح و یکهزار مهمات غیر مجاز در ایلام کشف شد
۸۶ قبضه سلاح و یکهزار مهمات غیر مجاز در ایلام کشف شد
جانشین انتظامی استان ایلام بر برخورد قاطعانه پلیس با صاحبان سلاح‌های غیر مجاز تأکید کرد و گفت: 86 قبضه سلاح و یکهزار مهمات غیر مجاز در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات در ایلام کشف و ضبط شده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام ، سرهنگ “حسین نجفی” جانشین انتظامی استان ایلام افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد باقاچاقچیان ،حاملان و عاملان نگهداری سلاح های غیر مجاز ،طرح جمع آوری سلاح ومهمات در یک هفته گذشته توسط رده های  عملیاتی پلیس در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد .

وی  اظهار داشت: در یک هفته گذشته ، با کنترل محورهای مواصلاتی،طرح های نقطه ای و با تسلط اطلاعاتی، همکاران ما در سراسر استان موفق شدند در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات ، ۸۶ سلاح و یکهزار مهمات غیر مجاز را کشف کنند.

جانشین انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: در این راستا ۳۹ نفر دستگیر، و ۲ باند خرید و فروش سلاح متلاشی و علاوه بر کشف ۸۶ سلاح و هزار مهمات غیر مجاز، مقادیری نیز سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه از ابتدای سال  جاری تاکنون ۵۸۲ قبضه سلاح و بیش از ۱۰ هزار مهمات غیر مجاز  در سطح استان کشف شده است، گفت: در مقایسه با مشابه سال قبل۵۱ درصد افزایش کشفیات سلاح داشتیم و ۴ باند نیز که در این رابطه فعالیت داشتند شناسایی و متلاشی شدند.

وی اظهار داشت: با هدف برخورد قاطع و جدی با کسانی که سلاح و مهمات غیرمجاز حمل و نگهداری می کنند ۷ طرح انتظامی و محله ای در سطح استان را اجرا کرده ایم و این طرح ها به طور مستمر ادامه خواهد داشت و قطعاً با افرادی که به صورت باندی و یا انفرادی در این زمینه فعالیت کنند با اقتدار برخورد قانونی خواهد شد.

جانشین انتظامی استان ایلام با هشدار به اراذل و اوباش و قاچاقچیان سلاح و مهمات افزود :پلیس با اشرافیت اطلاعاتی در تمامی مناطق جرم خیز حضور دارد و قطعاً  اراذل و اوباش و قاچاقچیان سلاح و مهمات در دام پلیس خواهند افتاد و برخورد قاطع پلیس را همواره در انتظار خود خواهند دید.

  • نویسنده : الهام مهدیان