ثبت ۳۰۶ مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته
ثبت ۳۰۶ مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از شوک بزرگ کرونا به استان خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۰۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “محمد کریمیان” ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته کرونا شوک بزرگی را به استان وارد کرد به طوری که تنها در این شبانه روز ۳۰۶ مبتلای جدید و ۹ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده است.

وی افزود: شمار مبتلایان به کرونا در استان تا کنون به تعداد ۱۲ هزار و ۶۵۰ نفر رسیده است.

کریمیان بیان کرد: متاسفانه با احتساب ۹ مورد فوتی جدید ناشی از بیماری کرونا در استان، مجموع فوت شدگان ناشی از این بیماری تا این لحظه ۲۹۱ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: از ۹ مورد فوتی امروز ۶ مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۲ مورد دره شهر و ۱ مورد بدره بوده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در سایه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، شاهد جولان دادن بیماری کرونا در استان هستیم و آمار ۳۰۶ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۹ مورد فوتی، زنگ خطری برای سلامت مردم است.

وی گفت: قطعاً با این روند و تداوم وضعیت قرمز و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، روزهای سخت‌تر و وحشتناک‌تر نیز در انتظار استان خواهد بود.

کریمیان عنوان کرد: انتظارمان این است که افراد با رعایت اصول پیشگیرانه و پروتکل‌های بهداشتی؛ در برابر سلامت خود و عزیزانشان احساس مسئولیت بیشتری کنند.

  • نویسنده : الهام مهدیان