ثبت تخلفات در جاده‌های ایلام با نظارت ۲۷ دستگاه دوربین
ثبت تخلفات در جاده‌های ایلام با نظارت ۲۷ دستگاه دوربین
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تعداد ۲۷ دستگاه دوربین فعال ثابت ثبت تخلفات در محور‌های برون شهری استان بر سرعت خودرو‌ها نظارت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، سرهنگ “رضا همتی زاده” اظهار داشت: سرعت غیر مجاز بیشترین سهم تصادفات ثبت تخلفات در جاده‌های ایلام با نظارت ۲۷ دستگاه دوربیندر جاده‌های برون شهری استان و عامل اصلی تلفات انسانی در تصادفات را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: در راه‌های برون شهری حداکثر میزان سرعت رانندگی به وسیله تابلو‌های راهنمایی و رانندگی برای راننده مشخص شده است و رانندگان باید مطیع قانون باشند.
رئیس پلیس راه استان ایلام افزود: حداکثر میزان سرعت مجاز برای وسایل نقلیه در جاده‌های برون شهری استان ایلام در روز ۹۵ کیلومتر و در شب ۸۵ کیلومتر است و همچنین در جاده‌های فرعی در روز ۸۵ و در شب ۷۵ کیلومتر در ساعت تعیین شده است.
سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه ماموران پلیس راه با رانندگانی که خط قرمز پلیس را رعایت نکنند برابر قانون رفتار می‌کند تاکید کرد: رعایت سرعت مجاز و مطمئنه و رانندگی با صبر و حوصله از سوی رانندگان می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای داشته باشد

  • نویسنده : الهام مهدیان