تیم ملی فوتبال ایران، امارات را در خانه شکست داد
تیم ملی فوتبال ایران، امارات را در خانه شکست داد
تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین مسابقه از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 با پیروزی مقابل امارات 9 امتیازی شد و مقتدرانه در صدر جدول باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، تیم ملی فوتبال ایران در سومین مسابقه از مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه زعبیل دوبی و در حضور  تماشاگران به مصاف تیم امارات رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی به پایان رسید. این نخستین مسابقه تیم ملی در این مرحله با حضور تماشاگر است. در دیدارهای قبلی به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات ایران مقابل سوریه و عراق بدون تماشاگر برگزار شد.

تیم ملی فوتبال ایران در حالیکه ممکن بود مقابل امارات ۱۰ نفره شود و حتی بازی را در کمال ناباوری واگذار کند به لطف وجود کمک داور ویدئویی( VAR) توانست بازهم یازده نفره به بازی ادامه بدهد و سومین برد متوالی خود را به دست بیاورد. تیم ملی اکنون با ۹ امتیاز از سه مسابقه صدرنشین گروه A است.

تیم ملی سه شنبه در تهران باید به مصاف کره جنوبی تیم رده دوم جدول برود. اگرچه تیم ملی بازهم به لطف درخشش لژیونرها و تلاش مربیان تیم برتر مسابقه به ویژه در نیمه دوم بود اما باید از VAR تشکر ویژه ای داشت که باعث شد عدالت در زمین اجرا شود. امارات هم در این گروه ۲ امتیازی است.

داور: کریس بیث (استرالیا)

کمک داوران: آنتون شتینین و جورج لاکریندیز(استرالیا)

  • نویسنده : الهام مهدیان