تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد
تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد
تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشور مقابل وچان کردستان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ، با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم پالایش گاز ایلام در ورزشگاه عدالت ایلام به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته لیگ رفت که پس از ارائه یک بازی قابل قبول در نهایت نتیجه را سه بر یک به حریف واگذار کرد.

تیم پالایش گاز ایلام در نیمه نخست در دقیقه ۱۴ با پنالتی زهرا حاتم نژاد تک گل خود را به ثمر برساند و علی رغم حملات پیاپی و ایجاد موقعیت های گل، در دقایق پایانی نیمه اول گل نتساوی را دریافت کرد تا تا با نتیجه مساوی دو تیم به رختکن بروند.

در نیمه دوم هردو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما این تیم وچان بود که از فرصت های خود استفاده و ۲ گل دیگر را در دقایق ۸۳ و ۹۲ به ثمر رساند تا با یک نتیجه خوب و عالی لیگ را آغاز کرده باشد.

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز بانوان ایلام در چارچوب رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، هفته آینده مهمان تیم شهرداری سیرجان است.

گفتنی است مسوولان شرکت پالایش گاز ایلام که در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی خود تنها حامی تیم فوتبال بانوان ایلام هستند از نزدیک شاهد این دیدار بودند.

  • نویسنده : الهام مهدیان