تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام مهمان زارع باتری کردستان می شود
تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام مهمان زارع باتری کردستان می شود
سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه تیم فوتبال بانوان در هفته اول مهمان تیم زارع باتری کردستان خواهد شد، گفت: تیم فوتبال بانوان شرکت پالایش گاز در پانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان با تیم زارع باتری کردستان بازی آغاز خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام به نقل از پایگاه خبری جزمان،”بیان محمودی” با اعلام این خبر از آمادگی بازیکنان و شرایط مطلوب تیم ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: در حال حاضر فرصتی برای بازی تدارکاتی پیش نیامده اما بازیکنان از هماهنگی و روحیه بالایی برخوردار هستند که با تکیه بر توان آنها می توان شروع خوبی را در فصل جدید لیگ برتر داشته باشیم.
وی تصریح کرد: تیم فوتبال زارع باتری بانوان کردستان تیمی با انگیزه و همچون ما ریشه دار و دارای بازیکنانی خوب و آماده ای هست که تلاش خواهیم کرد با کسب ۳ امتیاز بازی با دست پر از دیداری خارج از خانه برگردیم.
محمودی به حمایت مدیران و مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت پالایش گاز ایلام و نگاه ویژه آنها به فوتبال بانوان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با درخشش در فصل جاری بتوانیم نماینده شایسته ای برای ایلام و بانوان آن باشیم.
گفتنی است که پانزدهمین دوره بازی های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با حضور ۱۰ تیم از ۲۹ مهر ماه سال جاری با انجام ۳ بازی آغاز می شود و تیم پالایش گاز ایلام در تمام ادوار لیگ برتر حضوری شایسته داشته است.

  • نویسنده : الهام مهدیان