تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام بام ایران را گل باران کردند
تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام بام ایران را گل باران کردند
سرمربی تیم فوتبال بانوان شرکت پالایش گاز ایلام گفت: از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ازهفته نهم بازی بین دو تیم پالایش گاز ایلام و ملی پوشان شهرکرد به میزبانی شهرکرد برگزار گردید که در پایان بازی با نتیجه 6 بر صفر به سود تیم پالایش ایلام به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، ندا عزیرپور با اشاره به اینکه دختران ایلام با تلاش فراوان و اتحاد و همدلی و بازی های تکنیکی توانستند تیم میزبان را در خانه خود غافلگیر کنند، افزود: در این دیدار تیم بانوان ایلام توانست با ۶ گل تیم ملی پوشان شهرکرد را مغلوب خود کند.
وی با اشاره به اینکه در این دیدار طاهره آزادی ۳ گل، هلاله عبدالهی یک گل ، روژین تمریان یک گل و روناک جعفرزاده یک گل برای تیم ایلام به ثمر رساندند، اظهار داشت: در نیمه اول بازی، اولین گل توسط روژین تمریان در دقیقه ۶ به ثمر رسید و تیم ایلام توانست تا پایان بازی، شهر بام ایران را گل باران کنند.
عزیزپور با اشاره به اینکه در این بازی شاهد داوری خوب از سوی کوبل داوری بودیم، اظهار داشت: تیم ایلام در این بازی دروازه بان اصلی و مدافع چپ خود را به همراه نداشت ولی با تلاش و غیرت و جنگندگی بازیکنان جوان خود توانست ۶ گل به تیم میزبان بزند.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام