توسعه و بهسازی جاده ها جزو اولویت های ایلام برای اربعین سال آینده است
توسعه و بهسازی جاده ها جزو اولویت های ایلام برای اربعین سال آینده است
حسنی معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه توسعه و بهسازی جاده ها جزو اولویت های مسئولان ایلام برای اربعین سال آینده است، گفت: اربعین موحب توجه ویژه ای به زیرساخت های استان شود.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «محمدسبحان حسنی» با بیان اینکه دولت نسبت به رسانه مرزبندی ندارد و نگاه دولت استفاده از همه ظرفیت هاست، اظهار داشت: سعه صدر در بدنه رسانه خیلی مهم است، انتقاد به تنهایی منجر به حل مشکل نمی‌شود و باید از زاویه ای ورود کرد که بتوانیم برای حل مشکل و مسئله ای در جامعه کمک کنیم.

وی تصریح کرد: رسانه ها دنبال تزریق آرامش به جامعه باشند و موفقیت‌های استان را برجسته کنند هم نقد لازم است و هم رقابت، اگر رقابت نباشد پیشرفتی بوجود نمی آید و باید در حوزه های مثبت با هم در مسابقه باشیم.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: در حوزه هایی که انسان را به کمال و پیشرفت می رساند باید در رقابت باشیم نه در حوزه های منفی، از همه رسانه های استان به خاطر پوشش ویژه اربعین امسال صمیمانه قدردانی می کنم که در کنار مردم و مسئولین با تمام توان ورود کردند و صحنه های زیبای اربعین ۱۴۰۲ را به ثبت رسانند.

وی تصریح کرد: آنچه در اربعین امسال بود همدلی و دوستی و صمیمیت بین مردم، مسئولین، دستگاه‌های خدمات رسان، نیروهای امنیتی و انتظامی مواکب و اصحاب رسانه بود که این همه همدلی فرصتی ویژه در جهت پیشرفت استان در زمینه های مختلف است.

حسنی با اشاره به اینکه در اربعین هر کس با توانی که داشت وارد میدان کنگره اربعین شد و مردم استان نیز برای زائران سنگ تمام گذاشتند که از همه مردم حسینی استان تشکر و قدردانی می کنم، ادامه داد: نشست با رسانه ها فرصتی برای بیان واقعیت های جامعه است، خوشحال هستیم رسانه ها مسائل اصلی استان را بیان می کنند.

با رسانه ها هم فکر و اتفاق نظر داریم

معاون استاندار ایلام افزود: دغدغه های رسانه های استان، دغدغه خود مسئولان هم هست، به صورت مشترک با رسانه ها در راستای تقویت پتانسیل های استان و برطرف کردن مشکلات گام می داریم.

وی با اشاره به اینکه اینکه چه نقاط ضعفی داریم و چه مطالباتی از مسئولان بالادستی داشته باشیم، همه باهم هم فکر و اتفاق نظر داریم، عنوان کرد: بحث راه ها از جمله جاده دهلران-مهران از دغدغه های خود مسئولان استان است.

حسنی اظهار داشت: جمع بندی تمامی نقاط ضعف و مثبت اربعین امسال انجام شده و پیشنهادات برای برگزاری هرچه بهتر اربعین سال آینده مطرح شده است.

معاون استاندار ایلام گفت: از نگاه ما توسعه و بهسازی جاده دهلران-مهران و مهران-ملکشاهی جزو اولویت‌های اصلی استان است، در هیئت دولت مسائل و دغدغه های اصلی استان توسط استاندار ایلام مطرح شده و راه آهن نیز از سمت جنوب و شمال در حال پیگیری است.

  • نویسنده : الهام مهدیان