توسعه صنعت گردشگری ایوان در گرو حمایت از سرمایه‌گذاران است
توسعه صنعت گردشگری ایوان در گرو حمایت از سرمایه‌گذاران است
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام همراه معاونین و مسئولین اداره‌کل در حاشیه بازدید از جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی، تأسیسات و مجتمع‌های گردشگری شهرستان ایوان گفت: «توسعه صنعت گردشگری ایوان در گرو حمایت از سرمایه‌گذاران است.»

به‌گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عبدالمالک شنبه‌زاده” روز گذشته ۱۱ آبان ۱۴۰۰ به‌همراه معاونین اداره‌کل و مسئولین شهرستان ایوان از جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی، تأسیسات و مجتمع‌های گردشگری این شهرستان بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام ضمن بازدید از آتشکده سیاهگل، گنبد جهانگیر و چند اثر تاریخی دیگر، مشکلات حوزه میراث‌فرهنگی این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و بر رفع موانع و مشکلات موجود تأکید کرد.

شنبه‌زاده در جریان بازدید از مجتمع‌ها و تأسیسات گردشگری شهرستان ایوان بر حمایت ویژه دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان تاکید کرد و گفت: برای توسعه صنعت گردشگری، باید تا حد امکان از سرمایه‌گذار خصوصی حمایت شود،  پیگیری خواسته‌ها و نیازهای این سرمایه‌گذاران را نیز در دستور کار قرار داد.

او از تلاش مسئولان استان و شهرستان برای توسعه صنعت درآمدزا در این منطقه خبر داد و یادآور شد: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان به‌کار گرفته‌ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام تصریح کرد: این شهرستان با داشتن مناطق بکر طبیعی، مردم مهمانپذیر و آثار تاریخی فرهنگی، می‌تواند بیش از این رشد یافته و در زمینه توسعه صنعت گردشگری سرآمد دیگر شهرهای استان شود.

در پایان شنبه‌زاده به بیان نقش و اهمیت مناطق نمونه گردشگری این شهرستان پرداخت و افزود: بایستی با تعامل و همکاری مسئولین شهرستانی واستانی زیرساخت‌های لازم برای توسعه مناطق نمونه گردشگری به‌ویژه در مناطق گردشگری این شهرستان فراهم آوریم.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام