تمام پارک های شهری استان ازساعت ۲۰ تا ۲۴ شب تعطیل می‌شوند/مسدودی مبادی ورودی استان از چهارشنبه تا دوشنبه هفته آتی به روی خودروهای غیربومی
تمام پارک های شهری استان ازساعت ۲۰ تا ۲۴ شب تعطیل می‌شوند/مسدودی مبادی ورودی استان از چهارشنبه تا دوشنبه هفته آتی به روی خودروهای غیربومی
استاندار ایلام گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از روز دوشنبه چهاردهم تا ظهر روز دوشنبه ۱۸ خرداد ماه سال جاری ورود خودروهای غیربومی به استان ممنوع است و تمام پارک های شهری استان از ساعت ۲۰تا۲۴شب چهارشنبه تا دوشنبه هفته آینده هم تعطیل هستند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “محمد نوذری” اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس از روز دوشنبه چهاردهم خردادماه تا ظهر روز دوشنبه ۱۸ خرداد سال جاری ورود خودروهای غیربومی به استان ممنوع است.
وی افزود: در صورت ورود خودروهای بومی به شهرهای با وضعیت زرد کرونا ۵۰۰ هزار و شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا یک میلیون جریمه برای پلاک آنان منظور خواهد شد.
استاندار ایلام تصریح کرد: کلیه ستاد های انتخاباتی بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا حتما باید در فضای روباز با یک سوم ظرفیت مساحت مکان مورد نظر تجمع داشته باشند.
وی گفت: معاون سیاسی امنیتی و فرمانداران شهرستانها به صورت فوق العاده با روسای ستادهای انتخاباتی فعال جلساتی بگذارند و در خصوص لزوم رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی توسط ستاد ها توجیهات لازم و قانونی را ابلاغ نمایند.
نوذری بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا استان تمام پارک های شهری استان از ساعت ۲۰تا۲۴شب چهارشنبه تا دوشنبه هفته آینده تعطیل هستند.

  • نویسنده : الهام مهدیان