تعداد گشت های پلیس راه در نقاط حادثه خیز ایلام افزایش می یابد
تعداد گشت های پلیس راه در نقاط حادثه خیز ایلام افزایش می یابد
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: تعداد گشت های پلیس راه در نقاط حادثه خیز ایلام افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “سعید هژبری” صبح امروز پنجشنبه پس از بازدید از محور مواصلاتی ماربره – جندالله و همچنین بازدید از تونل‌های شماره ۱و ۲ اربعین سپس از محور ایلام- سرابله و شباب – تنگ قیر بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در این بازدید با تاکید بر افزایش تعداد تابلو ها و علائم هشدار دهنده در تمامی محورهای مواصلاتی به ویژه نقاط پرخطر و حادثه ساز برای کاهش سرعت وسایل نقلیه، گفت: آرام سازی، آشکار سازی و ایجاد سرعت گیرهای استاندارد باید در دستور کار قرار گیرد.

هژبری با بیان اینکه فاصله تیم‌های مستقر (نیروهای پلیس راه، راهداری، اورژانس، هلال احمر) در محورهای مواصلاتی در ایام نوروز باید در مقایسه با سال گذشته کمتر باشد، افزود: این فاصله باید به عنوان یک دستورالعمل تا پایان ایام نوروز مد نظر قرار گرفته و بر رعایت آن نظارت می‌شود.

وی تاکید کرد: در محور تنگ قیر یک اکیپ ثابت پلیس راه مستقر می‌شود و پایش مسیر تونل‌ها و مسیر تنگ قیر تا حمیل بصورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: برای کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای در ایام نوروز همه باید جهادگونه تلاش کنیم و در این راستا همه مدیران دستگاه‌های مرتبط باید پای کار بیایند.

  • نویسنده : الهام مهدیان