تعامل با اصحاب رسانه استان در دستور کار قرار دارد/ تولید ۱۴۷ خبر شرکت گاز ایلام در سال ۱۴۰۰
تعامل با اصحاب رسانه استان در دستور کار قرار دارد/ تولید ۱۴۷ خبر شرکت گاز ایلام در سال ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۴۷ خبر توسط روابط عمومی این شرکت تهیه و در اختیار رسانه‌های استان قرار گرفته است، گفت: این تعداد اخبار در زمینه‌های مختلف گازرسانی به مناطق شهری و روستایی، هشدارهای ایمنی، عملکرد شرکت گاز، اطلاعیه‌های قطع گاز، گازرسانی به مناطق صنعتی، آگاه سازی مردم از خطرات گاز و غیره بوده که خوشبختانه مورد استقبال عمومی اصحاب رسانه استان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عباس شمس‌اللهی” با بیان اینکه تعامل با اصحاب رسانه استان باعث ارتباط نزدیک مردم و مسئولان شده‌است، افزود: ایجاد ارتباط با مردم از طریق رسانه‌ها برای شناساندن عملکردهای این شرکت در استان و نقطه‌نظرات مردم در رابطه با مسائل حوزه گاز و گازرسانی‌، میزان رضایت مردم و انتظارات آنان جهت آگاهی مسئولان و تلاش برای رفع مشکلات و نارسایی‌های احتمالی بوده است.
وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته بیش از یکهزارو ۲۷۴ خبر این شرکت در کانال‌های خبری فضای مجازی بازتاب و منتشر شده است، اظهار داشت: علاوه بر این یکهزارو ۹۶۹ خبر در روزنامه‌های سراسری، خبرگزاری‌ها، پایگاههای خبری، نشریات محلی و غیره چاپ و باز‌نشر گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز ایلام در انتشار اخبار این شرکت همکاری قابل قابل قبولی داشته است، تصریح کرد: در طول سال گذشته تعداد ۱۴۷ خبر از قسمت‌های مختلف این شرکت، تولید که از این تعداد ۱۰۷ خبر آن در سایت اصلی شرکت ملّی گاز ایران درج شده است.
شمس‌اللهی با بیان اینکه در طول سال گذشته علیرغم شرایط کرونایی تلاش شد که امیدآفرینی در بین کارکنان چند برابر شود تا خدمات‌دهی آنها به جامعه هدف نسبت به گذشته افزایش یابد، تصریح کرد: ارتباطات مؤثر با اصحاب قلم، صدا و سیما و رسانه‌ها، تولید خبر و گزارش، هم‌اندیشی با اصحاب قلم در این امید‌آفرینی نقش بسزایی داشته است.
وی به اقدامات صورت‌گرفته برای رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی توسط مشترکین اشاره و خاطرنشان کرد: تعامل سازنده با صدا و سیمای مرکز ایلام، رسانه‌ها، تولید محتواهای علمی، استفاده از کانال‌های پرمخاطب اطلاع رسانی، آموزش و غیره از جمله اقدامات این شرکت در کاهش خطرآفرینی گاز برای مشترکین بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: تهیه و تدوین خبر و انعکاس آن در رسانه‌ها شامل روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاههای خبری، کانال‌های فضای مجازی، صدا و سیما و غیره با همکاری و هماهنگی روابط عمومی به منظور راهنمایی و آگاهی مردم با نحوه مصرف وسایل گازسوز و شناخت صنعت گاز و آگاه نمودن آنان با خطرات احتمالی مصرف غیر ایمن گاز از دیگر اقدامات حوزه روابط عمومی این استان بوده است.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : پایگاه خبری جزمان