تصادف در مسیر مهران – بان‌رحمان پنج کشته و زخمی بر جای گذاشت
تصادف در مسیر مهران – بان‌رحمان پنج کشته و زخمی بر جای گذاشت
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: بی احتیاطی حین گردش راننده سواری پراید در تقاطع مهران به روستای " بان رحمان" ۲ فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” افزود: در پی اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو در محور مهران- تقاطع مهران به روستای” بان رحمان” بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، در اثر این حادثه، ۲ نفر کشته و تعداد سه نفر مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند،اظهار داشت:علت تامه این تصادف، بی احتیاطی از جانب راننده سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم‌حین گردش بوده است.

همچنین مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: به محض اعلام حادثه به مرکز هدایت عملیات، در سریعترین زمان ممکن سه دستگاه آمبولانس سبک به محل اعزام شد.

“محسن ویسی” افزود: متاسفانه ۲ نفر از سرنشینان پراید در دم جان باخته و یکی از مصدمین این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی، توسط کارشناسان اورژانس ایلام به بیمارستان امام حسین(ع) مهران منتقل و سایر مصدومان نیز، قبل از رسیدن پرسنل اورژانس به وسیله خودروی شخصی به این بیمارستان منتقل شده بودند.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: سه مصدوم حادثه هم اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان مهران هستند و شرایط نسبتا پایداری دارند.

  • نویسنده : الهام مهدیان