تسهیلات خرید ۵۰ موتور برق برای نانوایی های ایلام
تسهیلات خرید ۵۰ موتور برق برای نانوایی های ایلام
معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: یکی از مشکلات جدی نانوایی ها با توجه به قطعی مکرر برق، نبود دستگاه تامین کننده برق است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “جهانگیر رستمزاد”روز چهارشنبه در نشست بررسی تامین برق نانوایی های ایلام اظهار داشت: قطع برق علاوه بر نارضایتی متصدیان نانوایی ها و عدم تامین نان به موقع شهروندان موجب ماندگی خمیر و ایجاد مشکل تامین هزینه این واحدها می شود.

وی افزود: در راستای رفع این مشکل تلاش شد تا با حمایت صندوق کارآفرینی و امید استان، تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد مورد نیاز خرید ۵۰ موتور برق در مرحله اول تامین شود.

معاون امور اقتصادی استانداری ایلام از رییس اتحادیه نانوایی های استان خواست با در نظر گرفتن تراکم، میزان و ساعت پخت، پراکندگی نانوایی ها در محلات مختلف و سایر شرایط در راستای تامین نان مورد نیاز مردم در طول روز؛ نانوایی های دارای اولویت معرفی شوند.

«رستم زاد» از مدیر صندوق کار آفرینی و امید ایلام نیز خواست کارشناس بانک نوع مناسب موتور، هزینه تمام شده و استقرار آن در نانوایی را رصد کند تا دیگر قطع برق منجر به تعطیلی نانوایی دریافت کننده این تسهیلات نشود.

وی از اداره کل صمت استان نیز خواست ضمن بازرسی از این نانوایی ها که تسهیلات خرید موتور برق دریافت می کنند، در صورت عدم خرید قطع سهمیه آرد شوند.

  • نویسنده : الهام مهدیان