تسلیت مسئولان استانی در پی درگذشت رئیس خانه مطبوعات ایلام
تسلیت مسئولان استانی در پی درگذشت رئیس خانه مطبوعات ایلام
مسئولان ارشد استان ایلام، در پی درگذشت رئیس خانه مطبوعات ایلام طی پیام هایی جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه ایلام به مناسبت درگذشت مرحوم سامی شهبازی، پیشکسوت عرصه خبر و مطبوعات، پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیان آمده است: خبر درگذشت رئیس خانه مطبوعات استان ایلام و پیشکسوت عرصه خبر و مطبوعات، شادروان حاج سامی شهبازی، موجب غم و اندوه گردید، چند دهه تلاش خالصانه ایشان برای آگاه‌سازی و بصیرت افزایی جامعه، موجب مانایی نام نیک او در این دیار و پاداش اخروی خواهد بود.
این مصیبت را خدمت خانواده محترم و همکاران رسانه‌ای ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

برای آن فقید اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل از خالق هستی مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت استاندار ایلام به مناسبت درگذشت خبرنگار فقید ایلامی

محمد نوذری استاندار ایلام در پیامی درگذشت مرحوم حاج سامی شهبازی خبرنگار فقید ایلامی را تسلیت گفت

متن پیام دکتر محمد نوذری به شرح زیر است: خبر درگذشت غم انگیز پیشکسوت عرصه قلم و رسانه استان مرحوم حاج سامی شهبازی باعث تألم خاطر و اندوه فراوان شد.

مجموعه تلاش‌ها، زحمات و دغدغه‌های دلسوزانه این خبرنگار فقید در همه حوزه‌ها فراموش نشدنی است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم آن مرحوم و مجموعه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان، از درگاه احدیت برای آن انسان فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان و مجموعه اصحاب قلم و رسانه صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت خبرنگار فقید ایلامی

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان نیز در پیامی درگذشت مرحوم حاج سامی شهبازی خبرنگار فقید ایلامی را تسلیت گفت.

متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است: با کمال تاثر و تاسف خبر غم انگیر رحلت خبرنگار صاحب اندیشه و متفکر ارزشمند مرحوم حاج سامی شهبازی را دریافت نمودم.

این خبرنگار فقید که از فعالین دلسوز، فاضل و صاحب سبک درسطح استان و بلکه کشور محسوب می‌شد، عمری در راه آگاهی بخشی جامعه تلاشی صادقانه داشتند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این خبرنگار محجوب، بااخلاق و بسیجی را به خانواده محترم، اصحاب فرهیخته رسانه و مردم شریف استان ایلام تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن انسان فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام درگذشت رئیس خانه مطبوعات استان را تسلیت گفت

در پیام سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام آمده است: درگذشت ناباورانه، فعال و پیشکسوت فقید رسانه استان ایلام، مرحومحاج سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات استان ایلام و مسئول اسبق شورای بسیج رسانه موجب تاسف و تالم شد.

مرحوم «شهبازی» شخصیتی متین، متعهد، منصف و با اخلاق در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بود که در سپهر رسانه منشأ خدمات ارزشمندی بود. بی‌شک فقدانش ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ای محسوب می‌شود.

اینجانب این ضایعه دردناک را به محضر خانواده معزی و جامعه بزرگ رسانه استان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال، طلب مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبرجمیل مسالت می‌نمایم.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : خبرگزاری مهر