تجلیل حوزه هنری از مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام
تجلیل حوزه هنری از مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام
محمدعلی قاسمی رئیس حوزه هنری ایلام با حضور در شرکت پتروشیمی ایلام، از حمایت‌های حسن نجفی‌سمنانی از جشنواره ملی «دقیقه ۵۵» تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، در این دیدار مهندس “حسن نجفی‌سمنانی” با بیان اینکه حفظ و پاسداشت مقام و منزلت شهدا یکی از مؤلفه‌ها و شاخص‌های مدیریت جهادی در کشور است گفت: پتروشیمی ایلام با نام‌گذاری یک محصول استراتژیک به نام شهدای چوار ۶۵ پیشگام این عرصه خطیر بود.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام سیره و روش زندگی شهدا را الگویی برای نسل امروز برشمرد و ادامه داد: تبیین مظلومیت‌‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران برای فرزندان و آیندگان از وظایف دستگاه‌های فرهنگی هنری است که حوزه هنری ایلام با برگزاری جشنواره دقیقه ۵۵ گام ارزشمندی را برداشته است.
نجفی سمنانی با بیان اینکه جنایت رژیم بعث عراق در بمباران کور زمین فوتبال چوار و شهادت غیرنظامیان در سال ۶۵ را سند مظلومیت استان ایلام عنوان کرد و گفت:پتروشیمی ایلام علاوه بر نامگذاری DMDS CHAVR65 و استقبال از جشنواره دقیقه ۵۵، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از تیم فوتبال چوار ۶۵ نیز حمایت نموده است.
محمدعلی قاسمی با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در جهت ترویج فعالیت‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در استان و حمایت از جشنواره «دقیقه ۵۵» گفت: ۳۱ هنرمند رشته گرافیک کشور ۴۰ اثر هنری با موضوع بمباران زمین فوتبال چوار خلق کردند.
وی برگزاری جشنواره ملی «دقیقه ۵۵ » را در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران کنکره ۳ هزار شهید استان ایلام عنوان کرد و افزود: همه‌ی دستگاه‌های فرهنگی هنری استان در قبال تبیین و معرفی هرچه بیشتر این رویداد تلخ مسئول هستند.

در پایان این دیدار “محمدعلی قاسمی” و همکاران ایشان از مهندس نجفی سمنانی با اهدای تندیس جشنواره «دقیقه ۵۵ » تقدیر کردند.

  • نویسنده : الهام مهدیان