تامین آب از ضروریات اجتناب ناپذیر حوزه تولید است/ به دنبال راه‌های جایگزین برای تامین خوراک هستیم
تامین آب از ضروریات اجتناب ناپذیر حوزه تولید است/ به دنبال راه‌های جایگزین برای تامین خوراک هستیم
مدیر عامل پتروشیمی ایلام با اشاره دو مشکل ضروری تامین آب و خوراک مورد نیاز این صنعت، گفت: پتروشیمی به دنبال راه‌های جایگزین برای تامین خوراک در‌ راستای حل مشکلات این صنعت است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “حسن نجفی سمنانی” مدیرعامل پتروشیمی ایلام در جریان بازدید “سارا فلاحی” نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی از این مجتمع، با بیان اینکه تامین آب یکی از ضروریات اجتناب ناپذیر حوزه تولید است، اظهار داشت: پتروشیمی ایلام برای عبور از این بحران به حمایت‌های نمایندگان استان در مجلس و وزارت نیرو نیازمند است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌‌های دکتر فلاحی از پتروشیمی ایلام، عنوان کرد: با توجه به چالش کمبود خوراک مورد نیاز پتروشیمی، به دنبال راه‌های جایگزین برای تامین خوراک در‌ راستای حل مشکلات این صنعت هستیم.

سارا فلاحی با بیان اینکه شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی در قالب مسئولیت‌‌های اجتماعی اقدامات موثر و قابل توجهی در استان انجام دهند، افزود: در سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» باید از واحدهایی که خط مقدم تولید و اشتغال هستند حمایت شود.

وی با اشاره به ارزآوری صنعت پتروشیمی در کشور اظهار داشت: این صنعت در دوران تحریم نقش مهمی در اداره کشور ایفا نموده است که به دلیل کاهش بارندگی در سطح کشور و استان، پتروشیمی نیز از این تنش آبی متاثر شده است که باید این مشکل در بلندمدت مرتفع شود.

  • نویسنده : الهام مهدیان