تامین، خنک سازی و توزیع آب، مهمترین خدمات ارائه شده شرکت آب منطقه ای به زوار
تامین، خنک سازی و توزیع آب، مهمترین خدمات ارائه شده شرکت آب منطقه ای به زوار
‍ مدیرعامل آب منطقه ای ایلام با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این سازمان به زوار اربعین حسینی، گفت: تامین، خنک سازی و توزیع آب، مهمترین خدمات ارائه شده شرکت آب منطقه ای به زوار است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «صادق علیمرادی» اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تامین خدمات آب و برق مواکب در راستای ارائه خدمات پایدار به زائران اربعین حسینی(ع) در سطح استان فراهم شده است.

وی افزود: تامین آب و برق پایدار از مهمترین اقدامات وزارت نیرو است که خوشبختانه این مهم نیز در پایانه مرزی مهران انجام شده و تاکنون کمبودی در این خصوص وجود نداشته است.

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق ایلام تصریح کرد: تامین آب بسته بندی، خنک سازی و توزیع در بین زوار از اقداماتی است که با هدایت شرکت مدیریت منابع آب ایران و مشارکت شرکتهای آب منطقه ای سایر استانها و بخصوص همکاران استان ایلام در قالب دو ایستگاه ثابت و چندین نقطه سیار در پایانه مرزی مهران در حال انجام است که روزانه ظرفیت توزیع آب معدنی خنک تا ۳۰۰ هزار بطری در بین زوار وجود دارد.

مدیرعامل آب منطقه ای ایلام در پایان خاطرنشان ساخت: تمامی ظرفیت، امکانات و تجهیزات شرکت را بکار می گیریم تا زوار اربعین دغدغه ای در این سفر معنوی نداشته باشند.

  • نویسنده : الهام مهدیان