«حسین قمری» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سپهر ایلام به اصول مهم یک آموزش اثر بخش اشاره کرد و افزود: آموزش یک فرایند مداوم بوده و این فرایند نیاز است بصورت مستمر منطبق با و ماموریت و اهداف سازمان و الزامات مندرج در استاندارد آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵ نسخه ۲۰۱۹ سازگاری داشته باشد.
وی به چالش های پیش روی آموزش در شرکت اشاره و اظهارداشت: نبود بلیط ایاب و ذهاب هوایی و زمینی، دوری ایلام از مرکز و نبود زیرساخت های لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی بصورت آنلاین از مشکلات برگزاری موثر دوره های آموزشی و دعوت از اساتید برجسته کشوری است.
وی با اشاره به اینکه این تعداد نفر ساعت در ۹ ماهه نخست امسال انجام شده است، ادامه داد: در راستای تفاهم نامه عقد شده شرکت ملی گاز با سازمان فنی حرفه ای این شرکت میزبانی دو کارگروه تخصصی از مجموع ۱۷ کارگروه را با عنوان ” کارگاه مرکزی ” و ” برنامه ریزی تعمیرات ” عهده دار گردیده و تاکنون و در قالب نشست های بعمل آمده با نمایندگانی از سایر شرکتهای پالایشی از پیشرفت ۵۰ درصدی در تدوین استاندارد ارزیابی مشاغل نیروهای پیمانکاری برخوردار بوده و تا پایان سال محقق می شود.
رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام از برنامه ریزی و اجرای موفق بیش از ۷ هزارو ۳۵۰ نفر ساعت آموزش برای خانواده های کارکنان تا پایان دی ماه سال جاری در حوزه دوره ها و کارگاه های آموزشی نظیر استعدادیابی کودک و نوجوان، افزایش اعتماد بنفس و عزت نفس، فن بیان و سخنوری، مهارت نه گفتن، زبان انگلیسی و غیره خبر داد.
قمری تاکید کرد: در حال حاضر آموزش پودمانی مدیران میانی در دست اجرا بوده و این پودمان آموزشی برای ۳۶ نفر از مدیران میانی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و تشویق و ترغیب نیروهای تحت اختیار مدیران به کارگروهی، خلاقیت و نوآوری، ارتباطات و تعاملات بین فردی و درون واحدی می باشد که در نوع خود در سطح صنعت نفت و گاز یک نوع مزیت رقابتی برای شرکت محسوب می شود.
- نویسنده : الهام مهدیان