بیش از ۳۳ هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد
بیش از ۳۳ هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد
رئیس واحد آموزش شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری بیش از 33 هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت کارکنان در زمینه های مختلف خبر داد و گفت: این آموزش ها در حوزه های بهبود مدیریت، عمومی، فرهنگی و شغلی بوده که نقش مهمی در تحقق اهداف سازمان داشته است.

«حسین قمری» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سپهر ایلام به اصول مهم یک آموزش اثر بخش اشاره کرد و افزود: آموزش یک فرایند مداوم بوده و این فرایند نیاز است بصورت مستمر منطبق با و ماموریت و اهداف سازمان و الزامات مندرج در استاندارد آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵ نسخه ۲۰۱۹ سازگاری داشته باشد.

وی به چالش های پیش روی آموزش در شرکت اشاره و اظهارداشت: نبود بلیط ایاب و ذهاب هوایی و زمینی، دوری ایلام از مرکز و نبود زیرساخت های لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی بصورت آنلاین از مشکلات برگزاری موثر دوره های آموزشی و دعوت از اساتید برجسته کشوری است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد نفر ساعت در ۹ ماهه نخست امسال انجام شده است، ادامه داد: در راستای تفاهم نامه عقد شده شرکت ملی گاز با سازمان فنی حرفه ای این شرکت میزبانی دو کارگروه تخصصی از مجموع ۱۷ کارگروه را با عنوان ” کارگاه مرکزی ” و ” برنامه ریزی تعمیرات ” عهده دار گردیده و تاکنون و در قالب نشست های بعمل آمده با نمایندگانی از سایر شرکتهای پالایشی از پیشرفت ۵۰ درصدی در تدوین استاندارد ارزیابی مشاغل نیروهای پیمانکاری برخوردار بوده و تا پایان سال محقق می شود.

رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام از برنامه ریزی و اجرای موفق بیش از ۷ هزارو ۳۵۰ نفر ساعت آموزش برای خانواده های کارکنان تا پایان دی ماه سال جاری در حوزه دوره ها و کارگاه های آموزشی نظیر استعدادیابی کودک و نوجوان، افزایش اعتماد بنفس و عزت نفس، فن بیان و سخنوری، مهارت نه گفتن، زبان انگلیسی و غیره خبر داد.

قمری تاکید کرد: در حال حاضر آموزش پودمانی مدیران میانی در دست اجرا بوده و این پودمان آموزشی برای ۳۶ نفر از مدیران میانی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و تشویق و ترغیب نیروهای تحت اختیار مدیران به کارگروهی، خلاقیت و نوآوری، ارتباطات و تعاملات بین فردی و درون واحدی می باشد که در نوع خود در سطح صنعت نفت و گاز یک نوع مزیت رقابتی برای شرکت محسوب می شود.

  • نویسنده : الهام مهدیان