بیش از ۴۰ خدمت غیرحضوری در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام می شود
بیش از ۴۰ خدمت غیرحضوری در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از ارائه بیش از۴۰ خدمت غیرحضوری این اداره کل برای مراجعین در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “شکراله شیرخانی” اظهار داشت: با توجه به وضعیت نگران کننده ویروس کرونا در استان ایلام این اداره کل تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعین فراهم کرده است.

وی افزود: به منظور کارآمدی هر چه بیشتر خدمات الکترونیکی و افزایش تعامل‌پذیری بین دولت و آحاد جامعه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقدام به ارائه۴۰ خدمت غیرحضوری کرده است تا ضمن ایجاد تحولی شگرف در نحوه ارائه خدمات به شرکای اجتماعی، گام بلندی در افزایش رضایتمندی شرکای اجتماعی و تکریم ارباب رجوع بردارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: اجرای این خدمات می تواند از تهدید کرونا در بخش اداری، یک فرصت ایجاد نماید و استقرار دولت الکترونیک که از اهداف دولت تدبیر و امید و یکی از برنامه های جدی مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و استاندار ایلام است را محقق کند.

وی خاطرنشان کرد: با ارائه خدمات بیشتر، میز خدمت معاونین اشتغال و رفاه اجتماعی که دارای بیشترین مراجعین حضوری است، نیز در طبقه همکف این اداره کل مستقر شده است تا به مراجعین  ارائه خدمت کند.

  • نویسنده : الهام مهدیان