بیش از ۲۵ پیمان سپاری در زمینه خرید خدمات در پالایشگاه گاز ایلام انجام شد
بیش از ۲۵ پیمان سپاری در زمینه خرید خدمات در پالایشگاه گاز ایلام انجام شد
رئیس امور پیمانهای شرکت پالایش گاز ایلام از عقد بیش از ۲۵ قرارداد خرید خدمات طی فرآیند پیمان سپاری در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ درصد از شرکای تجاری این شرکت از پیمانکاران و مشاوران بومی استان ایلام هستند.

«رضا شیرخانی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سپهر ایلام، «افزود: پیمان های منعقد شده در شش ماهه اول سال جاری در حوزه های مختلفی از خرید خدمات عمدتا شامل: تعمیرات انواع تجهیزات ثابت و دوار، پژوهش های کاربردی مورد نیاز صنعت، خدمات مستمر غیر پروژه ای (تامین نیرو)، ساخت و نصب تجهیزات صنعتی، خدمات فناوری اطلاعات و پروژه های اجرایی تاسیسات و ساختمانی بوده است.
وی با بیان اینکه ارزش کل مصوبه های صادره برای برگزاری مناقصات در نیمه نخست امسال بیش از ۱۱۵۰ میلیارد ریال بوده است، اظهار داشت: پس از تامین اعتبار، برای هریک از مناقصات باید مجوزهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح صادر شود.

رئیس امور پیمانهای شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در حال حاضر کلیه قوانین و مقررات ابلاغی نهادهای بالادست اعم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین وزارت نفت و ستاد شرکت ملی گاز در این شرکت رعایت شده و با توجه به الزامات قانونی، کلیه معاملات در سامانه های مربوطه ثبت می شوند.

شیرخانی با بیان اینکه در راستای شفاف سازی فرآیند مناقصات، در کلیه اسناد مناقصات، ریز برآورد و کلیه اسناد موثر در پیشنهاد قیمت پیمانکاران ارائه شده تا فرآیند رقابت یکسان برای کلیه مناقصه گران فراهم گردد، تاکید کرد: در کلیه جلسات مناقصات، نمایندگان نهادهای نظارتی حاضر بوده و تعامل سازنده با آنها وجود دارد که این تعامل باعث شده که طی چندسال اخیر هیچ یک از مناقصات برگزار شده ایراد یا اشکال قانونی نداشته باشند.

  • نویسنده : الهام مهدیان