بیش از ۱۳۰ مناقصه برای گازرسانی و ارائه خدمات به مناطق شهری و روستایی ایلام انجام شده است
بیش از ۱۳۰ مناقصه برای گازرسانی و ارائه خدمات به مناطق شهری و روستایی ایلام انجام شده است
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در شش‌ماهه نخست سال‌جاری بیش از ۱۳۰ مناقصه بزرگ و متوسط جهت گازرسانی به مناطق شهری و روستایی ایلام و همچنین امورات خرید و تعمیرات و خدمات انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس‌اللهی افزود: این مناقصات برای تاُمین گاز در مناطق شهری و روستایی، خدمات بهره‌برداری و پشتیبانی، خرید کالاهای پروژه‌ای و پشتیبانی در شهرها و روستاهای استان برنامه‌ریزی شده است .
وی با بیان اینکه ارزش کل مناقصات برگزار‌شده در نیمه نخست سال جاری بیش از یک هزار میلیارد ریال می‌باشد، اظهار داشت: فرآیند این مناقصات شامل احداث ساختمان گاز ادارت گاز شهرستانها، مقاوم سازی خطوط و شبکه و تاُسیسات و حصارکشی ایستگاه‌های TBS در سطح استان انجام گرفته اند.
شمس اللهی اظهار داشت: شرکت گاز استان ایلام در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) در حوزه معاملات جزء و متوسط به روش اعلان عمومی، اقدان به واگذاری بیش ۱۰۰ پیمان در امور احداث، خرید و تعمیرات نموده است .
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: این شرکت جهت شفاف‌سازی در مناقصات، فرآیند انتخاب پیمانکار و واگذاری پیمان از سامانه الکترونیک دولت (ستاد) و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کل کشور و درج آگهی در روزنامه‌های سراسری بر‌اساس بخشنامه‌های سازمان مدیریت و بخشنامه وزارت نفت جهت تعیین دامنه متناسب‌ترین قیمت استفاده می‌نماید .
شمس اللهی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جهت رفع نیازهای مردم شریف استان در زمینه های گازرسانی و خدمات بهره‌برداری ۳۰ مناقصه بزرگ دیگر برگزار شود.

  • نویسنده : الهام مهدیان