بیش از ۱۱ هزار ایلامی واکسن کرونا دریافت کرده اند
بیش از ۱۱ هزار ایلامی واکسن کرونا دریافت کرده اند
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تاکنون ۱۱ هزار ایلامی واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “جمیل صادقی فر” ظهر سه شنبه در جلسه ستاد کرونای استان با اعلام این موضوع که تاکنون بیش از ۱۱ هزار ایلامی واکسن کرونا را دریافت و تزریق کرده‌اند، گفت: چیزی که ما انتظار داریم استقبال مردم استان از فرصت ایجاد شده واکسیناسیون است.

وی اضافه کرد: به رغم آنکه جزو استان‌های میانی کشور در آمار واکسیناسیون کرونا هستیم ولی استقبال مردم منطقه از تزریق واکسن کرونا تا امروز کم بوده و افراد بالای ۸۰ سال هم آمار خیلی خوب نبود.

صادقی فر اظهار داشت: ۱۶ مرکز تخصصی تزریق واکسن کرونا تاکنون با کمک فرمانداران در سطح استان راه اندازی شده و الان انتظار ما مراجعه جامعه هدف به این مراکز برای انجام واکسیناسیون است.

وی تاکید کرد: نظارت‌ها بر اجتماعات مردمی کماکان در آرامستان های استان رضایت بخش نیست و دغدغه ما برای ایام بعد از عید فطر و آغاز مراسمات شادی و تجمعاتی هست که متاسفانه بدون رعایت شیوه نامه‌ها برگزار می شوند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین خواهان ترویج فرهنگ واکسن کرونا توسط صاحبان رسانه و نخبگان در استان شد و گفت: رسانه‌ها، مطبوعات و صدا و سیما نقش مهمی در اطلاع رسانی تزریق واکسن کرونا به صورت اقناع افکار عمومی دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، روند شیوع کرونا در شهر ایلام را صعودی و نگران کننده خواند.

  • نویسنده : الهام مهدیان