بیش از یکهزار حامی از ایتام و محسنین در سیروان حمایت می کنند
بیش از یکهزار حامی از ایتام و محسنین در سیروان حمایت می کنند
رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) سیروان گفت: بیش از یکهزارو و ۱۷۰ نفر حامی از ایتام و محسنین این شهرستان به صورت نقدی و غیر نقدی حمایت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «محمدحسین دلفانی» افزود: در ۹ ماهه نخست امسال حامیان نیکوکار مبلغ ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به حساب مستقیم فرزندان ایتام و محسنین به صورت نقدی واریز کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.
وی اظهار داشت: حامیان ایتام و محسنین با عمل خداپسندانه خود نسبت به نیازمندان تحت حمایت نگاه ویژه ای دارند که انتظار می رود با توجه به محرومیت منطقه کسانی که توانایی مالی دارند به کمک این قشر از جامعه بشتابند.
دلفانی با بیان اینکه حمایت از کودکان یتیم و محسنین یکی از اولویت های این نهاد است، تصریح کرد: خیرین به منظور تامین نیازمندی های این قشر در زمینه های تحصیلی، درمان و معیشتی می توانند از طریق مراجعه به سایت ekram.emdad. ir و یا بصورت حضوری در واحد اکرام و ایتام مستقر در اداره امداد مشارکت کنند.
رئیس کمیته امداد سیروان گفت: حامیان می توانند کمک های خود را بصورت نقدی و غیرنقدی در بخش های مختلف از جمله معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری، تامین هزینه های تحصیلی و غیره به کمیته امداد تحویل تا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.
دلفانی افزود: کد دستوری#۰۸۴۸۸۸۷۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیرین در نظر گرفته شده است.
وی از همشهریان به مشارکت در طرح تامین نیازمندی های ایتام و محسنین دعوت کرد و اظهار داشت: ایتام و محسنین نیازمندی که از عنایت حامیان بصورت نقدی بهره مند شدند به تعداد ۱۰۴ نفر بوده که از این تعداد ۴۰ نفر یتیم و ۶۴ نفر محسنین هستند.

  • نویسنده : الهام مهدیان