بیان دستاوردها و تبیین اقدامات از سوء‌استفاده دشمن جلوگیری می‌کند
بیان دستاوردها و تبیین اقدامات از سوء‌استفاده دشمن جلوگیری می‌کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند از عدم تبیین و نگفتن دستاوردهای انقلاب بر ذهن مردم تاثیر گذارد، گفت: ضرورت دارد با بیان دستاوردهای انقلاب و جهاد تبیین از سوء استفاده دشمن جلوگیری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ «محمدسبحان حسنی» در نشست جهاد تبیین افزود: دشمن تلاش دارد از عدم تبیین اقدامات و پیشرفت‌های حاصل شده در بخش‌های مختلف انقلاب سوء استفاده کرده و از این خلا به نفع خود و ناامید کردن مردم بهره گیرد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال ارائه گزارش‌های غیر‌واقع نیستیم، اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و راهیان نور و برنامه‌های صدا و سیما و همچنین برنامه‌هایی که ارشاد، سپاه و دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها برای جهاد تبیین و افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند مناسب است و در این مقطع ضرورت دارد این برنامه‌ها به‌سرعت اجرایی شوند.

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به بحث مشارکت مردم در انتخابات، تصریح کرد: همین بیان دستاوردها و تبیین اقدامات و فعالیت‌های نظام با توجه به اینکه مردم ما فهم عمیقی از انقلاب اسلامی دارند و اهمیتی که انتخابات در سرنوشت مردم داشته این تلاش‌ها می‌تواند در بین جوانان اثرگذار باشد و به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد: افزایش حضور مردم در انتخابات باعث ناامیدی، یاس و سرخوردگی دشمنان که چشم طمع به کشور ما دارند خواهد شد.

  • نویسنده : الهام مهدیان