بصیرت و ولایت مداری مردم در نهم دی ماه سبب شکست دشمن شد
بصیرت و ولایت مداری مردم در نهم دی ماه سبب شکست دشمن شد
رئیس کل دادگستری ایلام گفت: بصیرت و ولایت مداری مردم در نهم دی ماه و تبعیت و حرکت آنها پشت سر رهبری موجب شکست دشمن و تقویت نظام اسلامی شد و نظام ما از آن فتنه خارج و بار دیگر بارور شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «عمران علی‌محمدی» امروز شنبه در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در جمع مردم دهلران در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه در انتخابات سال ۸۸ دشمن با استفاده از ابزار داخلی انتخابات را به عنوان تهدید مورد بهره برداری قرار داد و عده ای هم فریب خوردند و فتنه ۸۸ رقم خورد، اظهار داشت: امروز ما در مقابل توطئه های دشمن در فضای مجازی ایستاده ایم و این به خاطر امتحان هایی است که مردم در گذشته پس دادند.

رئیس کل دادگستری استان یکی از شعارهای محوری نظام اسلامی را عدالت محوری ذکر کرد و گفت: انتخابات عرصه حضور گسترده مردم برای تعیین سرنوشت خود است و مردم همواره در این صحنه با احساس مسئولیت و تکلیف حضور دارند و امسال نیز با حضور چشمگیر خود باعث یاس دشمنان خواهند شد و این انتخابات موجب امنیت پایدار و تقویت نظام اسلامی خواهد شد.

علی محمدی با بیان این که اگر سختی هایی وجود دارد به این دلیل است که ایران اسلامی حق است و عدالت طلبی را سرلوحه کار خویش قرار داده است، یادآور شد: علت اینکه ما در جهان طرفدار داریم این است که ما حق را می گوییم و نظام اسلامی رسوا کننده قدرت پوشالی غرب است.

عالی ترین مقام قضایی استان نهم دی ماه را روز بصیرت و ولایت دانست و افزود: هدف دشمن از جنگ شناختی این است که این باورها و رفتارها و اعتقادات را تغییر دهد و در صدد تغییر نگرش مردم نسبت به نظام است تا اعتماد مردم از انقلاب و اسلام و روحانیت و اسلام ناب محمدی(ص) از بین برود و ایجاد شکاف بین سرمایه های اجتماعی و لایه های مختلف جامعه از توطئه های دشمن در جنگ شناختی است.

علی محمدی تاکید کرد: امروز بصیرت و ولایت مداری مردم عرصه را بر دشمن تنگ کرده و توطئه های آنان را خنثی و دشمن را زمین گیر کرده است و حرکت پشت سر رهبری و اطاعت از رهبری موجب سربلندی و عزت است.

  • نویسنده : الهام مهدیان