برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار شرکت گاز استان ایلام
برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار شرکت گاز استان ایلام
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عباس شمس اللهی” اظهار داشت: مرحله مقدماتی برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار ویژه کارکنان با حضور کارکنان علاقمند در دو رشته مفاهیم، قرائت ترتیل بصورت غیر حضوری برگزار گردید.

وی افزود: این مسابقات با هماهنگی دارالقرآن، شورای فرهنگی و روابط عمومی شرکت برگزار گردید و به جهت پیشگیری از شیوع کرونا با رعایت و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی ایمنی، بصورت غیر حضوری برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بهره مندی از فیوضات و معنویات روحانی از کلام الهی، انس با قرآن، ذکر یاد خدا و نیز ترغیب و تشویق کارکنان در جهت تقویت روحیه معنوی و اخلاص در این شرایط بیماری فراگیر را از برکات اجرای این مسابقات برشمرد.

اردشیر چشمه چاهی رئیس روابط عمومی و دبیر شورای فرهنگی تصریح کرد: سوالات مسابقه مفاهیم بصورت غیر حضوری از طریق سامانه اینترنتی آنلاین بصورت تستی-تشریحی و برگزاری مسابقات قرائت ترتیل نیز بصورت ضبط فیلم از متسابقین و ارسال برای داوران جهت امتیاز دهی بوده است.

در پایان مسابقات آقای حامد حیدریان و خانم محدثه خسروانی به عنوان نفرات برگزیده در رشته مفاهیم و آقای جلال سلیمانی بعنوان نفر برگزیده در رشته قرائت ترتیل جهت شرکت در مسابقات شرکت ملّی گاز معرفی گردیدند.

  • نویسنده : الهام مهدیان