برپایی محافل ویژه لیالی قدر در ۴۰ مصلی و مسجد جامع استان ایلام
برپایی محافل ویژه لیالی قدر در ۴۰ مصلی و مسجد جامع استان ایلام
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: محافل ویژه لیالی پرفیض و معنوی قدر امسال در مصلی امام خمینی (ره) ایلام و مساجد جامع شهرستان های سراسر استان برپا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام «محمدعلی نجفی» روز یکشنبه اظهار داشت: محفل ویژه لیالی قدر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ایلام از امشب ساعت ۹:۳۰ در این مکان برگزار و در سایر شهرستان ها در مساجد جامع برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: این محفل در شب های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان تا یک ساعت قبل از سحر همراه با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر و آیین قرآن بر سر گرفتن، نوحه خوانی و سینه زنی و اقامه نماز های ۱۰۰ رکعتی ادامه می یابد.

به گفته مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، محافل لیالی قدر در ۴۰ مسجد و حسینیه شهر ایلام و در سایر شهرستان‌ها نیز در شماری از مساجد علاوه بر مساجد جامع برگزار خواهند شد.

نجفی تاکید کرد: یکی از جلوه های دیدنی شب های قدر حضور اقشار مختلف مردم در این محافل معنوی بوده بطوریکه از هر قشری اعم از کودک و نوجوان، پیر و جوان و میانسال، دانش آموز، دانشجو، کسبه، کارکنان، ورزشکاران و غیره در این محافل حضور یافته و در کنار یکدیگر با شب زنده داری به دعا و نیایش می پردازند.

  • نویسنده : الهام مهدیان