برنامه ریزی صدا و سیما برای پوشش مطلوب مراسم اربعین ۱۴۰۳
برنامه ریزی صدا و سیما برای پوشش مطلوب مراسم اربعین ۱۴۰۳
رییس رسانه ملی از برنامه ریزی صدا و سیما برای پوشش مطلوب مراسم اربعین ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: مهران مهمترین مرز زمینی کشور در بحث اربعین است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، پیمان جبلی عصر امروز چهارشنبه در نشست ستاد اربعین استان ایلام گفت: با جدیت و همیت مدیرکل و دست اندرکاران رسانه استانی مرکز ایلام، برنامه سازان این مرکز راویتگر پیشرفت‌ها و تعالی استان در زمینه‌های مختلف هستند.

جبلی با اشاره به اینکه روایت این پیشرفت‌ها، منجر به افزایش امید به آینده و اعتماد به نفس در میان مردم به ویژه جوانان خواهد شد، افزود: استان ایلام قابلیت و ظرفیت‌های فراوان و همچنین چهره‌های شناخته شده‌ای در سطح ملی دارد که می‌توان با ساخت مستند، فیلم و سریال‌های فاخر درباره آنها موجبات توسعه و تعالی و معرفی بیشتر استان را فراهم کرد.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان بویژه استانداری ایلام با صدا و سیمای مرکز ایلام شد و گفت: تقویت صدا و سیمای استان، موفقیت و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف را به همراه خواهد داشت.

وی به در پیش بودن اربعین حسینی و تردد زوار از این مرز اشاره کرد و عنوان کرد: بهره برداری از قرارگاه رسانه‌ای اربعین که با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران رسانه استانی مرکز ایلام صورت گرفت به امر تردد راحت زوار و انعکاس مطلوب حضور میلیونی زائران در مرز مهران کمک شایان توجهی خواهد کرد.

  • نویسنده : الهام مهدیان