برنامه ریزی برای تامین ۳۰۰ تن میوه شب عید برای استان ایلام
برنامه ریزی برای تامین ۳۰۰ تن میوه شب عید برای استان ایلام
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: امسال نیز مانند سال گذشته تعاون روستایی متصدی تهیه و تامین میوه شب عید در استان می باشد و طبق برنامه ریزی انجام شده، امسال حدود ۳۰۰ تن میوه، برای شب عید، وارد این استان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «رضا محمدرحیمی» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، در جلسه کارگروه تنظیم بازار، که با ریاست بهرام نیا استاندار ایلام و با حضور عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دیگر مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد، در مورد تشدید نظارت بر بازار استان گفت: اقلام پر مصرف خوراکی مانند مواد پروتئینی، مرغ و گوشت، میوه و سبزیجات و نانوایی ها در صف اول نظارت ها قرار دارند و هدف از این نظارت ها،کنترل و تعدیل قیمت این محصولات در سطح بازار است.

وی در مورد جوجه ریزی و تامین گوشت مرغ در استان بیان داشت: با توجه به روند رو به رشد و سعودی جوجه ریزی در استان، پیش بینی ما آرامش و ثبات بازار در ماه های آینده در این حوزه می باشد.

مدیرکل صمت استان در خصوص احداث و راه اندازی بازارچه مرکزی میوه و تره بار، در شهر ایلام، اضهار داشت: با پیگیری و همت شهرداری ایلام و اداره کل مسکن و شهرسازی استان، در روزهای آینده، شاهد برگزاری مناقصه و جذب و ورود سرمایه گذار به این پروژه مهم در مرکز استان خواهیم بود.

لازم به ذکر است، در این جلسه در مورد ذخایر محصولات استراتژیک در استان، وضعیت گوشت قرمز، مرغ و جوجه ریزی، میوه شب عید، تشدید کنترل و نظارت بر بازار، احداث بازارچه میوه و تره بار و …بحث و تبادل نظر گردید.

  • نویسنده : الهام مهدیان