برد پرگل تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در خانه حریف / ایلام ۴ و کیان نیشابور صفر
برد پرگل تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در خانه حریف / ایلام ۴ و کیان نیشابور صفر
سرمربی تیم فوتبال بانوان شرکت پالایش گاز ایلام گفت:از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال از هفته 13 لیگ برتر، بازی بین دو تیم پالایش گاز ایلام و کیان نیشابور به میزبانی نیشابور برگزار گردید که در پایان بازی با نتیجه 4 بر صفر به سود تیم پالایش ایلام به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “ندا عزیرپور” با اشاره به اینکه دختران ایلام با تلاش فراوان و اتحاد و همدلی و بازی های تکنیکی توانستند تیم میزبان را در خانه خود غافلگیر کنند،افزود: در این دیدار تیم بانوان ایلام توانست با نتیجه ۴ بر صفر تیم میزبان را مغلوب خود کند.
وی اظهار داشت: بازی در نیمه اول علی رغم حملات تیم ایلام با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت ولی در نیمه دوم در دقیقه ۲ “روژین تمریان ” موفق شد گل اول این دیدار را به ثمر برساند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در ادامه ” طاهره آزادی” از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند و در اواخر نیمه دوم ” روناک جعفرزاده” و سپس ” روژین تمریان” گل های سوم و چهارم این دیدار را برای ایلام به ثمر رساندند.
عزیزپور با اشاره به اینکه در این بازی باتوجه به هوای سرد و بارانی ، تیم بانوان ایلام تلاش خود را دوچندان کرد تا بتواند برای ایلام و ایلامیان پیروزی به ارمغان بیاورد، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پالایش گاز ایلام قدیمی ترین و پرسابقه ترین تیم لیگ به جهت حضور در لیگ برتر ایران می باشد و هیچکس و هیچ چیز نمیتواند مانع و سد دختران ایلام در راه رسیدن به اهدافشان باشد.

  • نویسنده : ایرج ملکی
  • منبع خبر : پایگاه خبری جزمان