برای مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند رسانه‌های توانمند و خلاق می باشیم
برای مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند رسانه‌های توانمند و خلاق می باشیم
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در مراسم اختتامیه جشنواره ششم ابوذر گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند وجود رسانه‌های توانمند، خلاق و تولید محتوی فاخر و اثرگذار در امید آفرینی هستیم که امیدوارم جشنواره ششم ابوذر در تحقق این هدف موثر بوده باشد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، سردار “جمال شاکرمی” در این آئین اظهار داشت: مولفه ها و قابلیت های رسانه ها و به ویژه بستر خبری فضای مجازی، پیشران اهداف انقلاب اسلامی و مانعی در برابر تحرکات دشمنان است.

وی ادامه داد: رسانه ها باید در انتشار مطالب خود مطالبه گر و نقدگرا و اهل مباحث چالشی و پرسشگری باشند اما جانب انصاف و مهندسی انتشار را مد نظر بگیرند تا جامعه دچار تزلزل نشود و به بیراهه نرود.

وی با بیان اینکه آرایش دشمن در برابر انقلاب اسلامی جنگی و مقابله است، اظهار داشت: دشمن از مواضع خصمانه خود در برابر ایران اسلامی عقب نشینی نکرده بلکه دشمنی  خود را به صورت نیابتی به هم پیمانان و حامیان منطقه ای از جمله اسرائیل و کشورهای عربی واگذار کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام تصریح کرد: نباید از تحرکات دشمن غفلت کرد چرا که هرگونه غفلت از اقدامات پیدا و پنهان دشمن در آینده کشور را با چالش های عدیده ای مواجه خواهد کرد و رسانه های متعهد و انقلابی در ایجاد فضای امیدوارانه، نشاط آفرینی، معرفی نقاط قوت و ارائه راهکارها برای رفع نقاط ضعف باعث می شود دشمن از رسیدن به اهداف و نیات شوم خود باز بماند.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: اکنون که در آستانه انتخابات هستیم تحرکات دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در سطح جامعه شتاب بیشتری به خود گرفته است و رسانه ها در این زمینه باید افکار عمومی را به سمت انتخاب افرادی شایسته، انقلابی، جوان و متعهد سوق دهند.

وی به جایگاه شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: سردار سلیمانی شخصیتی برجسته و جهانی است که فقط به ایران تعلق ندارد و چهره ای محبوب در بین تمام جوامع مسلمان و غیر مسلمان و همه آزادی خواهان جهان است و طراح شکست های پی در پی آمریکا در منطقه و جهان بود و یک استرتژیست ماهر بود که مانعی بزرگ در برابر تحقق اهداف آمریکا بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: شهید سلیمانی زاییده و مولود دفاع مقدس و عملیات فتح المبین بود که در مقابله با داعش و نیز ایجاد اتحاد و همبستگی مردم عراق و سوریه و تشکیل جبهه های مردمی در برابر تکفیری ها متبلور شد.

ششمین جشنواره استانی ابوذر گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با معرفی ۵۰ نفر برگزیده در بخش های مختلف به پایان رسید.

  • نویسنده : الهام مهدیان