بدهکاری ۳۵ میلیارد تومانی مشترکان به گاز استان
بدهکاری ۳۵ میلیارد تومانی مشترکان به گاز استان
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ادارات، نهاد ها و واحدهای صنعتی و تولید بیش از 35 میلیارد تومان به شرکت گاز استان ایلام بدهکار هستند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عباس شمس الهی” با اشاره به اینکه هزینه تمام شده قبوض به حساب خزانه داری کل واریز می گردد،افزود: با پرداخت به موقع صورتحساب مصرفی گاز توسط مشترکین و اختصاص بودجه متناسب با وصول مطالبات از سوی ستاد می توان به توسعه و پیشرفت استان کمک کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: کارخانه سیمان ایلام مبلغی بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به این شرکت بدهکار است و با توجه به شرایط رو به رشد استان در توسعه گازرسانی از مسئولان کارخانه سیمان انتظار می رود تا نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نمایند.
شمس الهی افزود: شرکت پتروشیمی نیز نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان به شرکت گاز ایلام بدهکار است که انتظار میرود با پرداخت این بدهی های معوق شاهد توسعه زیرساخت های استان باشیم.
وی ادامه داد: در بخش اداری و جایگاه های CNG هم ۳ میلیارد تومان از ادارات و جایگاههای سی ان جی طلب داریم.
وی به طلب شرکت گاز استان ایلام در بخش خانگی اشاره و بیان کرد: در این بخش نیز ۸ میلیارد تومان از مشترکین خانگی طلب داریم.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای همراهی و همکاری در پرداخت صورتحساب های معوق این شرکت نسبت به تقسیط قبوض اقدام می نمایید.
شمس الهی با بیان اینکه طبق دستور ستاد کرونا برای پرداخت قبوض به مشترکین، فرصت سه ماهه از اول اسفندماه داده شد تا قبوض گاز مصرفی خود را پرداخت کنند، تصریح کرد: جهت جلوگیری از تجمیع و زیاد شدن قبوض، با به پرداخت به موقع صورتحساب های گاز مصرفی مشترکین و توسعه زیر ساخت های شبکه گاز رسانی تا پایان سال تمامی مناطق استان به شبکه سراسری گاز متصل شود.

  • نویسنده : الهام مهدیان