استاندار ایلام با بیان اینکه عزم و اراده مسئولان و مردم استان برای ریشه کنی ویروس کرونا جدی است، یادآور شد: امید است با همیاری و همراهی مردم و مسئولان ریشه کنی کرونا به زودی در استان محقق شود و استان مسیر رشد و بالندگی خود را با قدرت ادامه دهد.

“قاسم سلیمانی دشتکی”  در نشست شورای معاونین این استانداری، اظهار کرد: مردم استان همراهی و همکاری بسیار خوبی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته اند که قابل تقدیر است.

  وی با اشاره به تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بعد از تعطیلات نوروری، یادآور شد: اگرچه امروز مسئله مهم و اصلی مبارزه با کرونا و حفظ جان و سلامت مردم است اما در این بین مابقی امور ضروری نیز پیگیری می شود.

  استاندار ایلام گفت: در این شرایط که به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری  و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، نشست ها و گردهمایی ها ممنوع شده است، جلسات ضروری استانداری چون ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای اشتغال، شورای آموزش و پرورش و سایر جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

 سلیمانی دشتکی با تاکید بر ضرورت پیگیری و حل مسائل و مشکلات مردم، گفت: در شرایط کنونی هیچگاه ارتباط خود را با مردم قطع نکرده و در این راستا از طرق مختلف از جمله سامانه سامد به مسائل و مشکلات مردم پرداخته می شود.

 وی خاطرنشان کرد: در این شرایط هر هفته، دو نفر از مسئولان استانی با حضور در سامانه سامد به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ خواهند داد.

  • نویسنده : الهام مهدیان