بازگشت ساعات کاری ادارات و بانک‌های ایلام به روال عادی
بازگشت ساعات کاری ادارات و بانک‌های ایلام به روال عادی
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا ساعات کار ادارات و بانک‌های این استان در تمامی وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد به روال سابق بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “معروف بسطامی” امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعات کاری ادارات بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا در ایلام بمدت ۲ هفته تا ساعت ۱۲ ظهر تعیین شده بود که به روال عادی بازگشت.

وی افزود: بر این اساس ساعت کاری ادارات این استان از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود که از امروز این مصوبه اجرا می‌شود.

بسطامی با بیان اینکه بانک‌های استان نیز تا ساعت ۱۲ فعالیت داشتند و روزهای پنجشنبه تعطیل بودند، یادآور شد: بر اساس مصوبات جدید ستاد کرونا ساعات کاری بانک‌ها نیز به روال سابق بازگشت و تعطیلی روزهای پنجشنبه لغو شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام استاندار ایلام، سه طرح عمده کرونایی شامل مدیریت، نظارت و آموزش محله محور، محدودیت تردد و ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی و تعطیلی نسبتا وسیع در سیستم اداری و بازار از امروز شنبه در این استان اجرا می‌شود.

از مجموع ۱۱ شهرستان استان ایلام ۲ شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، هشت شهرستان نارنجی و تنها یک شهرستان زرد است.

بر اساس آخرین اطلاعات، شهرستان‌های ایلام و چرداول در وضعیت قرمز، سیروان، ایوان، مهران، دهلران، آبدانان، بدره و دره شهر در وضعیت نارنجی و هلیلان و ملکشاهی در وضعیت زرد قرار دارند.

  • نویسنده : الهام مهدیان