بازار سیروان توسط بازرسان نظارت می شود
بازار سیروان توسط بازرسان نظارت می شود
فرماندار با اشاره به اینکه بازار این شهرستان توسط بازرسان جهاد کشاورزی، تعزیزات و صمت به صورت روزانه رصد و نظارت می شود،گفت: ستاد تنظیم بازار این شهرستان از مدت ها قبل وضعیت بازار را رصد می کنند و تا پایان نوروز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ “محمدباقر شریفی” در بازدید از بازار و اصناف این شهرستان افزود: هم اکنون گردشگران و مسافران نوروزی زیادی به این شهرستان سفر کرده اند و مردم مناطق روستایی این دیار بیشترین خرید و مایحتاج خود را بازار اصلی مرکز شهرستان تأمین می کنند که برای رفاه حال مردم بازرسان باید نظارت خود را نسبت به گذشته چندبرابر کنند.

وی اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام عید و ماه مبارک رمضان فراهم شده است و کالاهای مورد نیاز مردم از جمله مرغ، گوشت، برنج و میوه به طور روزانه در فروشگاه‌هایی که از قبل اسامی و آدرس آن‌ها اطلاع رسانی شده، بین مردم توزیع می‌شود و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

شریفی تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار شهرستان از مدت ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده و با تشکیل مستمر جلسات، نظارت کامل برتمام بخش های بازار دارد و قیمت ها را به صورت مستمر رصد و با متخلفان برخورد می‌کند.

فرماندار سیروان بر لزوم تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و برخورد با متخلفان احتمالی که در ایام افزایش تقاضای مردم برای کالاهای مختلف، اقدام به سوء استفاده می‌کنند، تأکید کرد و افزود:بازرسان ستاد تنظیم بازار از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی بر بازار نظارت کامل دارند و اجازه نخواهند داد فشاری بر مردم از لحاظ گرانفروشی، کم فروشی و احتکار وارد شود.

شریفی افزود: به منظور رفاه حال مردم در ماه مبارک رمضان و با توجه به اینکه جمعیت شهرستان در ایام نوروز افزایش پیدا می کند تدابیر لازم برای افزایش ساعت کار نانوایی ها و اضافه کردن شیفت اندیشیده شده است.

همچنین فرماندار سیروان با حضور در مرکز درمانی،بهداشتی لومار در جریان خدمات پزشکی، دارویی، پرستاری، مامایی، آزمایشگاهی، رادیولوژی و غیره قرار گرفت و از نحوه ارائه خدمت ابراز رضایت و از پرسنل تقدیر و تشکر کرد.

شریفی افزود:مرکز درمانی، بهداشتی لومار در این ایام می بایست از لحاظ تعداد پزشک افزایش یابد تا مردم از این لحاظ خدمات درمانی مشکلی نداشته باشند.

  • نویسنده : الهام مهدیان