ایلام هم سبز شد
ایلام هم سبز شد
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از پایان عملیات گاز‌رسانی به شهرستان ایلام خبر داد و گفت: با جدایی بخش چوار، شهرستان ایلام از نظر مصرف انرژی بعنوان چهارمین شهرستان استان، به جمع مناطق سبز پیوست.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ “عباس شمس اللهی” با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان ایلام ۱۰۰ درصد می باشد، افزود: شهرستان ایلام شامل دو شهر و ۳۴ روستا با پوشش ۱۰۰ درصدی گازر‌رسانی می باشد.
وی اظهار داشت: کار گاز‌رسانی به شهرستان ایلام بعنوان اولین شهر استان از سال ۸۶ آغاز و با گسترش شبکه گاز در حوزه شهر و روستاهای این شهرستان، خدمات گازرسانی به اتمام رسید.
وی ادامه داد: در این شهرستان تاکنون نزدیک به ۷۹ هزار مشترک جذب، ۳۸ هزار انشعاب نصب و ۷۸۷ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه و نیز ۹۰ کیلومتر خط انتقال اجرا و ۴۵ ایستگاه گاز CGS و TBS احداث شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در راستای حمایت از بخش صنعتی از ابتدای عملیات گازرسانی در شهرستان ایلام تاکنون ۲۰۷ واحد صنعتی و تولیدی گاز‌دار شده‌است.
شمس اللهی خاطر‌نشان کرد: حدود ۶۸ هزار از مشترکین شهرستان ایلام را مشترکین شهری و ۱۱ هزار را مشترکین روستایی تشکیل می‌دهند.
شمس اللهی خدمات رسانی الکترونیکی و غیر‌حضوری به مشترکین استان را در شرایط کرونایی جامعه از نقاط قوت شرکت گاز استان بر‌شمرد و تصریح کرد: کلیه خدمات شرکت گاز از جمله دریافت قبض، پرداخت گازبها، اعلام رقم کنتور، شکایات، پیشنهادات، انتقادات، پیگیری مکاتبات، استعلام و غیره از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان به آدرس: http://crm.nigc-ilam.ir قابل دسترسی و انجام بوده و مشترکین نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می‌توانند از این طریق اقدام نمایند.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام