ایلامی ها ۱۶ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
ایلامی ها ۱۶ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان در پنج ماهه نخست امسال بیش از ۱۶.۵ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “قنبر موسی نژاد” با اشاره به اینکه میزان صدقه هدف گذاری شده و قابل پیش بینی برای امسال حدود ۴۰ میلیارد ریال است، اظهار داشت: میزان صدقه جمع آوری شده تاکنون حدود ۴۲ درصد میزان هدف گذاری شده و برنامه تا پایان امسال است.

وی با بیان اینکه صدقات مردم نیکوکار استان از طریق بیش از ۵۸ هزار صندوق جمع آوری می‌شود، افزود: گفت: صدقاتی که ماهیانه جمع آوری می‌شود در زمینه کمک به تأمین مسکن نیازمندان، خدمات درمانی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، کمک به تأمین جهیزیه زوج‌ها و به نیازمندان هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه به پرداخت صدقه به روش‌های الکترونیکی و غیر حضوری اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی آسان هم استانی‌های عزیز به پرداخت صدقه روش‌های گوناگونی در این زمینه طراحی شده است.

وی به افزایش پرداخت صدقه به روش‌های غیر حضوری اشاره و بیان کرد: علاوه بر درگاه‌ها و ابزارهای گوناگونی که در این زمینه طراحی و در اختیار مردم قرار گرفته است کارکنان حوزه مشارکت‌های این نهاد به منظور دسترسی راحت مردم به پرداخت غیرحضوری صدقات به درب منازل مردم و مشترکین صدقات مراجعه و از طریق دستگاه‌های پوز اقدام به جمع آوری صدقات مردم خواهند کرد.

  • نویسنده : الهام مهدیان