اکیپ‌های واکسیناسیون در روستاها افزایش یابد
اکیپ‌های واکسیناسیون در روستاها افزایش یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بر لزوم افزایش اکیپ‌های واکسیناسیون در روستاهای استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “جهانگیر رستم زاد” ظهر چهارشنبه در نشست قرارگاه اجرایی کرونا خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی بر واکسیناسیون روستاییان شد و افزود: باید اصناف و بازاریان روستاهای استان برای زدن واکسن ترغیب شوند و در بحث بازگشایی مدارس بحث تأمین سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان روستاها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید انجام شود.

وی با اشاره بر افزایش اکیپ‌های واکسیناسیون در روستاها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بر اجرای طرح محله محور برای واکسیناسیون تمامی روستائیان استان تأکید کرد.

معاون اقتصادی استاندار همچنین بر الزامات مدیریت هوشمند رفع مشکلات سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان روستاها تأکید کرد و افزود: با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برابر دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا انجام گیرد و قانع کردن مردم برای بالابردن آمار واکسیناسیون بر اساس طرح محله محور در سطح شهرستان‌ها و روستاها صورت گیرد.

وی ادامه داد: طرح مدیریت هوشمند و فعال سازی و بازگشایی تمامی مساجد براساس تحلیل‌های کارشناسان و با حضور دانشگاه علوم پزشکی و همکاری تمامی هیئت امنای استان انجام گیرد.

رستم زاد بیان کرد: در مناطق سیروان، سیوان و مهران طرح محله محور با همکاری علوم پزشکی باید بیشتر انجام گیرد چرا که در این مناطق انجام واکسیناسیون مردم آمار پایینی داشته است.

  • نویسنده : الهام مهدیان