اولویت دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام است
اولویت دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام است
استاندار ایلام با اشاره به اینکه اولویت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه ‌تمام است و در دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شتاب گرفته است، گفت: دولت سیزدهم دولت مسئله‌محور است و همه‌ تلاش خود را برای حل مشکلات و مسایل کشور به‌کار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ «حسن بهرام نیا» در جریان سفر به شهرستان سیروان در دیدار با امام جمعه موقت سیروان و امام جمعه شهرستان چرداول افزود: در ایام‌الله دهه‌ فجر ۳۲۶ طرح و پروژه‌ی عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲هزار و ۸۵۷ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: سهم سیروان از پروژ‌ه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شده‌ی دهه‌ی فجر ۲۰ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی است که ۱۸ پروژه عمرانی و ۲ پروژه در حوزه‌ اقتصادی است.

همچنین حجت‌الاسلام «محمدحسن فریادی» امام جمعه شهرستان چرداول با اشاره به اینکه استان و شهرستان سیروان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، گفت: خدمات خوبی در شهرستان چرداول و شهرستان سیروان در حال انجام است و استان و شهرستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و کارهای خوبی در حال انجام است.

حجت‌الاسلام فریادی افزود: در گذشته به این شکل نبود؛ اما خدمات بسیار خوبی در حال حاضر در حال انجام است و از آن‌جا که این خدمات بسیار وسیع است اطلاع‌رسانی خدمات هم باید گسترده باشد.

وی با قدردانی از افتتاح پروژه واریانت چشمه‌چاهی در سیروان، گفت: این پروژه از پروژه‌ها و مطالبات مهم شهرستان بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

امام ‌جمعه‌ چرداول از تلاش‌های استاندار ایلام برای پیگیری ایجاد بیمارستان در سیروان(لومار)، تقدیر کرد و اظهار داشت: امید داریم که زمین چمن سیروان که با اهتمام استاندار ایلام کلنگ‌زنی شد در زمان‌بندی تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است؛ استاندار ایلام در جریان سفر به شهرستان سیروان برای افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح و پروژه، با حجت‌الاسلام تعمیر‌کاری امام‌جمعه‌ موقت شهرستان سیروان و حجت‌الاسلام فریادی امام‌جمعه‌ چرداول دیدار و گفتگو کرد.

  • نویسنده : الهام مهدیان