انجام نزدیک به ۱۵۰ هزار خدمت بصورت غیر‌حضوری در شرکت گاز ایلام
انجام نزدیک به ۱۵۰ هزار خدمت بصورت غیر‌حضوری در شرکت گاز ایلام
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از انجام ۱۴۹ هزارو ۹۲۹ خدمت شرکت گاز استان ایلام به مشترکین و ارباب رجوع در زمینه‌های مختلف درسال ۱۴۰۰ بصورت غیر‌حضوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس‌اللهی افزود: این خدمات در ۱۵ حوزه کاری مختلف بوده‌است که طی بررسی‌های بعمل‌آمده و نظر سنجی‌های انجام شده، رضایت نسبی آحاد مختلف مردم شهری و روستایی را فراهم کرده است.
وی به مهمترین خدمات غیرحضوری در این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: این خدمات شامل انتقاد تلفنی،ثبت رقم مصرف وشماره کنتور، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، پاسخگویی مسئولان، خدمات الکترونیکی، نصب و جابجایی علمک، استعلامات، درخواست ملاقات با مدیرعامل، درخواست تغییر نام، پرداخت آنلاین قبض و غیره بوده است.
شمس‌اللهی ادامه داد : سال گذشته ۱۴۹ هزار و ۹۲۹ خدمت از طریق میز خدمت شرکت گاز استان ایلام انجام شده‌است که از این تعداد ۲۵۴ مورد حضوری و ۱۴۹ هزارو ۶۷۵ مورد آن بصورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه شده است.
وی اظهار داشت: این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و مراجعه حضوری انجام شده‌است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: طی نظرسنجی‌های بعمل آمده بیش از ۹۰ درصد جامعه شهری و روستایی استان از ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی رضایت دارند و تلاش می‌شود با ارائه خدمات بهتر، رضایت نسبی مردم جلب شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات ناشی از مراجعه حضوری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش هزینه‌های تردد مشترکین، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال شده تا ارباب رجوع بدون نیاز به تردد‌های غیرضروری به راحتی بتوانند مشکلات و موارد درخواستی خود را مطرح و پیگیری کنند.
شمس‌اللهی افزود: شرکت گاز استان از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به تمام مشترکین به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می‌کند.
وی اظهار داشت: این شرکت در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدمات‌دهی غیرحضوری، سامانه جامع ارتباط با مشتریان از ۵ طریق مختلف شامل سامانه اینترنتی CRM، وب‌سایت شرکت، سامانه پیامکی، تلفن گویای ۲۴ ساعته و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه اقدام به خدمات‌دهی غیرحضوری به مشترکین و ارباب رجوع می‌کند.

  • نویسنده : الهام مهدیان