انتصاب مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی ایلام
انتصاب مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی ایلام
طی حکمی از سوی "رشید قانعی" نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس "سیدغلامحسن گرشاسبی" بعنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “سید غلامحسن گرشاسبی” پیش از این مشاور عالی و نماینده تام الاختیار مدیرعامل پتروشیمی ایلام در امور اجرایی و منابع انسانی،‌ مدیرعامل پتروشیمی لرستان، مدیرعامل شرکت رایان پلیمر ایرانیان، مدیرعامل پیشگامان توسعه مایع‌سازی گاز پاس هرمز، مجری طرح توسعه فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی و مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز پارس و رییس بهره‌برداری مجتمع پتروشیمی جم بوده است.
این دانش آموخته مهندسی شیمی از دانشکده فنی دانشگاه تهران که از سال ۱۳۶۸ در پتروشیمی اراک کار خود را آغاز کرد، در دوران حضور خود در پتروشیمی ایلام نقشی محوری در تولید DMDS در این مجتمع و رساندن این پتروشیمی به ظرفیت تولید داشته است و به عنوان مدیری نوآور،‌ خلاق و تحول‌گرا در این صنعت شناخته می‌شود.

گفتنی است؛ پیش از این “حسن نجفی سمنانی” مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام بود و راه‌اندازی الفین سیزدهم و بهره‌برداری واحد سولفورزدایی از جمله پروژه‌های مهم پتروشیمی ایلام در طول سه ساله حضور نجفی‌سمنانی در‌ ایلام است.

لازم به ذکر است؛ مراسم تودیع و معارفه امروز یکشنبه ۱۴۰۱/۵/۳۰ برگزار می‌شود.

  • نویسنده : الهام مهدیان