اقدامات پیشگیری و مقابله‌ای با کرونا ویروس در سراسر استان انجام می گیرد
اقدامات پیشگیری و مقابله‌ای با کرونا ویروس در سراسر استان انجام می گیرد
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در حاشیه برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی شهرستان ملکشاهی گفت: این رزمایش در ادمه عملیات قبلی و جهت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در سراسر استان ایلام انجام می گیرد.

سردار ” جمال شاکرمی” اظهار کرد: این رزمایش جهت نمایش هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیج، سپاه و دیگر ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی شهرستان جهت اجرای اقدامات پیشگیرانه در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا ست و تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس در کنار مردم خواهیم بود.

وی گفت: در همین راستا نیز  فردا نیز شهرستان آبدانان گند زدایی خواهد شد و کار گندزدایی و ضد عفونی معابر در دیگر شهرستان‌های استان هم ادامه خواهد داشت و از توان گردان‌های عاشورا، امام حسین (ع)، بیت المقدس و امام علی (ع) و ظرفیت‌های موجود در دیگر دستگاه‌ها استفاده خواهیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه برای برون‌رفت از این شرایط نیازمند همکاری بیش‌ازپیش مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا هستیم، افزود: سپاه و بسیج بر اساس رسالت و تکالیفی که بر عهده دارند موظف هستند در کمک به دستگاه‌های نظام، اقدام و پشتیبانی لازم را انجام دهند. و امروز خوشبختانه علی‌رغم وضعیت سخت بیماری کرونا فضای وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان حاکم است و به حول و قوه الهی بر این وضعیت نیز غلبه پیدا خواهیم کرد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری جزمان