شمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه به سه هزار و ۵۶۲ نفر رسید
شمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه به سه هزار و ۵۶۲ نفر رسید
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته هشت مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به سه هزار و ۵۶۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سپهر ایلام در کرمانشاه، “مهدی محمدی” صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکنون ۱۹۰ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، اظهار داشت: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۰ هزار و ۷۹۸ نفر بستری و ۱۰هزار و ۹۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داد و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۲۰ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۳۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی با تاکید براینکه مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند، گفت: براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، استان کرمانشاه هم اکنون جزو استانهایی است که از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا در وضعیت هشدار قرار دارند.

  • نویسنده : فاطمه مهدیان