افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به  ۴۳۲ نفر
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به  ۴۳۲ نفر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این استان به تعداد ۴۳۲ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، دکتر “محمد کریمیان” با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است، افزود: خوشبختانه طی ۵ روز گذشته هیچ مورد فوتی در سطح استان نداشته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با تاکید بر رعایت رنکات بهداشتی، رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند و خودداری از ترددهای غیرضروری در اماکن پر رفت و آمد، یادآور شد: آغاز فعالیت برخی مشاغل کم خطر در سطح استان نشان دهنده پایان خطر ابتلا به کرونا نیست و مردم باید همچنان به توصیه های مسئولان در راستای فاصله گذاری اجتماعی توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۳۱۰ نفر از مبتلایان به کرونا در استان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۴۴ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده اند که بیشتر این افراد دارای بیماری زمینه ای بوده اند.

کریمیان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، خاطرنشان کرد: بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های استان مربوط به شهرستان ایلام با ۲۰۴ مورد، ایوان با ۶۹ مورد، مهران با ۴۳ مورد، دهلران با ۲۳ مورد و آبدانان با ۲۱ مورد است.

  • نویسنده : الهام مهدیان