افتتاح واحد تولیدی نخ تابان زرین دست ایلام
افتتاح واحد تولیدی نخ تابان زرین دست ایلام
آئین افتتاح و بهره‌برداری از واحد تولیدی نخ تابان زرین‌دست ایلام، با حضور استاندار و معاونین، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار ایلام و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در آیین افتتاح و بهره‌برداری از واحد احیاء شده نخ‌تابان زرین‌دست، تولید کننده تک رشته‌ها و گونی پلاستیکی از پروپیلن، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: بهره‌برداری از این واحد، زمینه رشد صادرات کشور را افزایش داده و سالیانه بیش از ۵ میلیون دلار به کشورهای همسایه صادر می‌نماید.

محمدرحیمی اظهار داشت: این واحد در زمینی به مساحت ۴۱۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایلام، قرار گرفته است.

وی اشتغال این واحد را ۶۰ نفر عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی یا احیاء اینگونه واحدها، امید‌آفرینی و روحیه نشاط در جامعه حاکم می‌گردد.

مدیرکل صمت استان، ظرفیت تولید این واحد را ۱۱ هزار تن در سال عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه این واحد، از صنایع پائین دستی پتروشیمی است، با آغاز به کار پتروشیمی ارغوان گستر، در مجاورت پتروشیمی ایلام، مواد اولیه خود را با سهولت تامین می‌نماید.

  • نویسنده : الهام مهدیان