اعزام ۲ هزار دانش آموز پسر به اردوهای راهیان نور در اسفند ماه ۱۴۰۱
اعزام ۲ هزار دانش آموز پسر به اردوهای راهیان نور در اسفند ماه ۱۴۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اردوهای راهیان نور را یکی از موارد مهم تربیتی دانست و از اعزام دانش آموزان دختر و پسر در آذر ماه و اسفند ماه ۱۴۰۱ به این اردوها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۱ تاکنون ۲ هزار دانش آموز پسر از شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردوهای راهیان نور دانش آموزی را یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی و استقلال شخصیتی دانش آموزان عنوان کرد و گفت: سعی ما این است که از فرصت راهیان نور برای نیل به اهداف عالیه‌ی آموزش و پرورش استفاده کنیم.

علی درویشی گفت: اعزام دانش آموزان دختر از ۱۴ لغایت ۲۹ آذر و اعزام دانش آموزان پسر نیز از ۱ تا ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

وی درباره‌ی مقصد، اردواهای راهیان نور دانش آموز گفت: برای مقاصد درون استانی مکان‌هایی مانند: نقطه صفر ایثار (قلاویزان)، شرهانی، فکه، منطقه عملیاتی فتح المبین، مصمم، تپه شنی مهران، قرارگاه لشکر امیرالمومنین (بانروشان)، قرارگاه اربعین مهران، سه راهی جند الله، امامزاده سید حسن، کله قندی انتخاب و دانش آموزان به این مناطق اعزام شده اند.

  • نویسنده : ایرج ملکی